Правила та Умови


Тут ви знайдете відгуки та досвід клієнтів, які здійснили покупки на inspio.it * inspio.fr * inspio.de
* inspio.nl * inspio.at * inspio.be * inspio.cz * inspio.ro * inspio.es


Покупець замовляє товар через Інтернет, заповнюючи форму замовлення і відправляючи замовлення. Покупець зобов'язаний заповнити всі обов'язкові дані, необхідні для правильної і швидкої обробки замовлення.

Замовлення, відправлене продавцю, вважається офертою, коли покупець має можливість скасувати замовлення. Припустимо, що покупець не скасує замовлення електронною поштою або телефоном протягом 24 годин з моменту його відправлення. У такому випадку воно вважається обов'язковим до виконання. Покупець зобов'язується оплатити попередній електронний рахунок-фактуру не пізніше, ніж через сім днів після замовлення товару – якщо покупець вибрав форму ОПЛАТИ БЕЗГОТІВКОВИМ ПЕРЕКАЗОМ на розрахунковий рахунок. Припустимо, що покупець вибрав форму оплати післяплатою і підтвердив замовлення. У такому випадку він зобов'язується прийняти цей товар без затримки після того, як отримає повідомлення про його відправку від компанії-перевізника або від DHL. Одночасно покупець погоджується оплатити ці товари у випадку післяплати.

Торговий кодекс

Закон 513/1991 Зб. Від 5 листопада 1991 р. Торговий кодекс. Чинний з: 18. 12. 1991. Набув чинності з: 01. 01. 2009.

ЧАСТИНА І Договір купівлі-продажу

Зобов'язання покупця

§ 447

Покупець зобов'язаний сплатити покупну ціну за товар і прийняти поставлений товар відповідно до договору.

§ 449

Якщо купівельна ціна повинна бути сплачена при доставці товару або документів, покупець зобов'язаний сплатити купівельну ціну в місці доставки.

ЧАСТИНА XIII Договір транспортного експедирування

§ 607

(1) Експедитор має право на договірну винагороду або, за відсутності домовленості, на винагороду, яка є звичайною на момент укладення договору при здійсненні аналогічних перевезень. Крім того, експедитор має право на відшкодування необхідних і цінних витрат, понесених експедитором для виконання своїх зобов'язань. Крім того, експедитор має право на відшкодування витрат, які він доцільно поніс при виконанні свого зобов'язання.

(3) Замовник зобов'язаний виплатити експедитору компенсацію та понесені витрати без невиправданої затримки після забезпечення закупівлі шляхом укладення необхідних договорів з перевізниками або між експедиторами.


2. ХТО Є ХТО

„Покупець" в електронній торгівлі означає фізичну особу, яка, укладаючи та виконуючи споживчий договір, не діє в рамках своєї підприємницької, трудової або професійної діяльності.

„Продавець“ означає INSPIO s.r.o., Клінкова 35, Братислава-Ружинов, Словаччина CRN: 51869535, номер ПДВ: SK2120814740.

Для відмови від договору відповідно до закону № 114/2007 Кодексу. Фізична особа – це особа, яка при укладенні та виконанні споживчого договору не діє в рамках своєї підприємницької діяльності, трудової діяльності або професії.

ПЛАТІЖНА ІНФОРМАЦІЯ:

INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovak republic
CRN: 51869535
номер ПДВ: SK2120814740
Tel.: +31 97 010 280 218
Електронна пошта: info@inspio.com.ua


3. УМОВИ ДОСТАВКИ

Ми відправляємо таблички протягом 24 годин з моменту створення замовлення, а інші товари – протягом чотирьох днів. Рахунок-фактура вкладається в пакунок з товаром і виконує також функцію накладної. Якщо у нас немає частини замовлення на складі, ми можемо відправити вам товар частинами після узгодження, при цьому транспортні витрати оплачує продавець.

Вартість доставки:

  • Через перевізника Packeta
  • БЕЗКОШТОВНА доставка

Спосіб оплати:

  • PayPal
  • Оплата карткою через Stripe

Посилки, повернуті продавцю як неотримані, будуть повторно відправлені тільки на вимогу покупця, і покупець несе витрати, пов'язані з повторною доставкою, навпіл, як зазначено в першому пункті. У разі, якщо покупець не забере свою посилку з післяплатою, ми залишаємо за собою право відхилити будь-яке замовлення від цього покупця, якщо він зробить повторне замовлення у формі післяплати; будуть схвалені тільки замовлення, оплачені заздалегідь.


4. ЯК ОПЛАТИТИ

Після оформлення замовлення на Вашу електронну пошту буде надіслано підтвердження замовлення разом з необхідними платіжними реквізитами. Якщо ви обрали оплату банківським переказом, дотримуйтесь інформації, наведеної в попередньому рахунку, який було надіслано вам на електронну пошту після замовлення товару. Податковий документ ми висилаємо разом з товаром.

Усі вказані ціни включають ПДВ.


5. ГАРАНТІЇ ТА РЕКЛАМАЦІЇ

На всю продукцію надається гарантія 24 місяці з дати отримання товару. Ця гарантія втрачає чинність у разі механічних пошкоджень внаслідок зберігання товару в невідповідних умовах. Відповідальність за пошкодження переходить до покупця в момент отримання предмета договору від перевізника. Продавець несе відповідальність за недоліки, виявлені під час отримання товару, тільки якщо покупець не спричинив їх виникнення. Покупець зобов'язаний оглянути товар при прийомі товару від перевізника; якщо покупець побачить на товарі пошкодження, які могли виникнути під час транспортування, не приймати товар. Про можливі помилки в замовленні, такі як відсутність товару в замовленні, неправильний колір або інший розмір товару, необхідно негайно повідомити електронною поштою для швидкого виправлення.

Гарантія також не поширюється на дефекти, спричинені стихійними лихами. Гарантія не поширюється на звичайний знос товару (або його частин), спричинений використанням товару. Тому скорочення терміну служби товару не може вважатися дефектом і не підлягає відшкодуванню.

Повернення підлягають лише ті товари, які були придбані у продавця і перебувають у власності покупця.

Покупець має право вимагати усунення недоліків, якщо це можливо, або вимагати розумної знижки з ціни покупки чи обміну товару на аналогічний. (Якщо відсутня будь-яка частина замовлення, лист або інша частина замовлення, продавець негайно виправить цю помилку). У разі, якщо гарантійні дефекти неможливо усунути (невідповідний колір або розмір товару), покупець має право на обмін бракованого товару на новий або на повернення коштів. Покупець не має права вимагати обміну товару на інший, якщо замовлений ним раніше товар є в наявності. (Раптова зміна, наприклад, теми на зображенні, або теми наклейки, кольору наклейки, розміру шаблону)

У разі рекламації покупець зобов'язаний доставити товар на адресу продавця: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501. Продавець підтвердить отримання рекламації та видасть покупцеві підтвердження рекламації у відповідній формі. Якщо підтвердження неможливо надати негайно, воно повинно бути надано без невиправданої затримки, але не пізніше, ніж разом з доказом рекламації. Після отримання товару, письмової рекламації та копії рахунку-фактури продавець зобов'язаний письмово повідомити покупця про результат розгляду рекламації протягом 30 днів з дати подання рекламації. Бланк рекламації можна знайти ТУТ Бланк рекламації


6. ВІДМОВА ВІД ДОГОВОРУ

Примітка: Що стосується положення § 7 абз. 6 букв. c) Закону № 102/2014 Зб. не можна повернути товар, виготовлений відповідно до конкретних вимог споживача. У нашому інтернет-магазині можна придбати персоналізовані товари. Відповідно до цього закону, споживач НЕ має права відмовитися від договору протягом 14 днів без надання поважної причини.

Споживач має право відмовитися від договору без пояснення причин протягом 14 днів:

  • з товарами, де покупець не обирає колір, який ми виробляємо для нього.
  • з товарами, де покупець не обирає розмір – ми виготовляємо товар для нього.
  • з товарами, де покупець не обирає ім'я або адресу для підпису.

Споживач може реалізувати своє право на відмову від продавця в паперовій формі або у формі запису на іншому довготривалому носії, наприклад, електронною поштою.

Товар повинен бути в тому стані, в якому він був доставлений покупцеві. Товар не може бути використаний, заклеєний, склеєний, з нього не повинні бути зняті захисні плівки. Якщо ви виконаєте всі вищевказані умови повернення товару, ми надішлемо вам гроші за товар банківським переказом на ваш рахунок не пізніше 14 днів з моменту відмови від договору. Ми не приймаємо посилки, що повертаються з накладеним платежем.

При розірванні договору споживач несе витрати на повернення товару продавцю.
У разі відмови від договору покупець зобов'язаний повернути товар на адресу продавця: INSPIO s.r.o., Kapitána Nálepku 19, Trebišov 07501 (у випадку, якщо товар вже був доставлений покупцеві).

Що стосується положення § 7 пп. 6 букв. c) Закону № 102/2014 Зб. зак. не можна повернути товар, виготовлений відповідно до конкретних вимог споживача. У нашому інтернет-магазині можна придбати товари, в яких споживач самостійно вибирає колір, колірні варіації або коригує стандартні розміри. Відповідно до цього закону, споживач НЕ має права відмовитися від договору з таким товаром. Тому ми просимо наших шановних клієнтів не відмовлятися від договору з цим товаром, оскільки товар буде повернутий вам і ми вимагатимемо від вас оплату за доставку. У разі неприйняття накладеного платежу з таким товаром, клієнт зобов'язаний сплатити 100% вартості покупки товару + витрати на доставку та пересилку за повернення посилки + витрати на повторну відправку посилки, перерахувати на банківський рахунок заздалегідь. Ви можете знайти форму ТУТ Відмова від договору купівлі-продажу, укладеного на відстані.


7. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ТА ЇХ ЗАХИСТ

Політика конфіденційності

Обробка персональних даних здійснюється відповідно до Закону № 18/2018 Зб. законів про захист персональних даних.
Оператор не надає дані Покупця третій стороні, за винятком обраної транспортної компанії, яка забезпечує доставку товарів або послуг, або державним органам у разі проведення перевірки, або посереднику на підставі взаємного договору, укладеного відповідно до Закону № 18/2018 Зб. зак.
Оператор зобов'язаний захистити персональні дані до того, як вони стануть доступними неуповноваженим особам, шляхом вжиття відповідних технічних та організаційних заходів. Також усі працівники оператора зобов'язані зберігати конфіденційність щодо персональних даних.
Зацікавлена особа має права, визначені в ст. § 19 і далі. Закону № 18/2018 Зб. зак. про захист персональних даних, зокрема, з наступними змінами та доповненнями:

  • право на інформацію, яке реалізується цими Умовами,
  • право вимагати доступу до персональних даних, що стосуються суб'єкта даних – § 21 Закону

… Право запитати, як і з якою метою обробляються ваші дані, і ви можете надіслати цей запит на контактну електронну пошту.
… Право на виправлення персональних даних – § 22 Закону дозволяє оновлювати персональні дані, якщо вони застаріли,
… Право на видалення персональних даних – § 23 Закону, яким ви скористаєтеся, якщо ви не зацікавлені в подальшій обробці персональних даних оператором,
… Право на обмеження обробки персональних даних – § 24 Закону, яким ви можете скористатися, якщо вважаєте, що персональні дані були оброблені з порушенням закону,
… Право на заперечення проти обробки персональних даних – § 27 Закону,
… Право на передачу персональних даних,
… Право подати скаргу до наглядового органу щодо оброблених персональних даних.

5. Оператор отримує від покупця наступні персональні дані: посада, ім'я, прізвище, адреса, адреса доставки, адреса для виставлення рахунку, номер телефону, адреса електронної пошти, які обробляються для коректного виконання вашого замовлення. Компанія зберігатиме ці персональні дані протягом десяти років з метою архівування. В рамках обробки замовлення персональні дані обробляються для виставлення рахунків-фактур, видачі складських (постачальних) листів, надання транспортних послуг та обліку в бухгалтерії, відправки підтвердження замовлення і відправки SMS про статус замовлення.

7. Ці сторінки записують вашу IP-адресу, інформацію про те, скільки часу ви витрачаєте на перегляд цих сторінок, а також інформацію про те, з яких сторінок ви прийшли до нас. Файли cookie – це текстові файли, які зберігаються на вашому комп'ютері, а також використовуються для вимірювання відвідуваності веб-сайту та налаштування відображення сторінок; завдяки цим файлам ми можемо запропонувати вам вищу якість. Тому ми сприймаємо ці файли як наш законний інтерес. Деякі файли cookie є файлами третіх сторін, наприклад, Youtube, Google тощо.

8. Ви можете видалити файли cookie в будь-який час або налаштувати їх збір безпосередньо в налаштуваннях інтернет-браузера. Якщо ви хочете відмовитися від збору файлів cookie, налаштуйте це у вашому інтернет-браузері.

УВАГА!:

9. Якщо покупець дав згоду на обробку персональних даних в інтернет-магазині для цілей електронного маркетингу, він погодився на надсилання електронних повідомлень на контактну адресу електронної пошти.

10. Персональні дані для цілей електронного маркетингу в обсязі імені та прізвища, адреси електронної пошти надаються строком на п'ять років. Ці персональні дані не надаються третім особам.

11. Покупець може відкликати свою згоду в будь-який час, надіславши Апеляцію на обробку персональних даних, яку ми негайно видаляємо. Ви також можете вийти з системи, знявши галочку в обліковому записі користувача (якщо покупець запросив створення облікового запису користувача). Ми більше не будемо використовувати особисту інформацію, яку ви надаєте від нашого імені, для цілей email-маркетингу.

12. Якщо покупець дав згоду на обробку персональних даних в інтернет-магазині для цілей SMS-маркетингу, він дав згоду на відправку SMS-повідомлень на контактний номер телефону.

13. Персональні дані для цілей SMS-маркетингу в діапазоні імені та прізвища, номера телефону надаються строком на п'ять років.

14. Покупець може відкликати свою згоду в будь-який час, надіславши Апеляцію на обробку персональних даних, яку ми негайно видаляємо. Ви також можете вийти з системи, знявши галочку в обліковому записі користувача (якщо покупець запросив створення облікового запису користувача). Ми більше не будемо використовувати особисту інформацію, яку ви надаєте від нашого імені, для цілей email-маркетингу.

8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

Покупець заявляє, що перед оформленням замовлення він ознайомився з цими Умовами продажу та погоджується з ними.

Якщо споживач не задоволений тим, як продавець розглянув його скаргу, або якщо він вважає, що продавець порушив його права, він має можливість звернутися до продавця з вимогою про усунення недоліків. Припустимо, що продавець відповів на вимогу про усунення недоліків негативно або не відповів на неї протягом 30 днів з дня її відправлення. У такому випадку споживач має право скористатися § 12 Закону № 391/2015 Зб. законів „Про альтернативні способи вирішення спорів та внесення змін до деяких законів“. Відповідним суб'єктом для ADR споживчих спорів з оператором інтернет-магазину є Словацька торгова інспекція (www.soi.sk) або інша відповідна уповноважена юридична особа, зареєстрована в переліку суб'єктів ADR, який веде Міністерство економіки Словацької Республіки (http://www.mhsr.sk/...orov/146987s). При цьому споживач має право вибору серед перелічених суб'єктів ADR, до яких звернутися. Одночасно споживач може скористатися платформою онлайн вирішення спорів, доступною за адресою http://ec.europa.eu/consumers/odr/, щоб подати альтернативну пропозицію щодо вирішення спору. Інформацію про плату за подання заяви споживач знайде на веб-сайті конкретного суб'єкта ADR.Покупець заявляє, що він ознайомився з цими Умовами продажу до завершення замовлення і що він з ними згоден.